Ātrākais komunikācijas kanāls digitālajā laikmetā - SMS.

SMS ir efektīvākais komunikācijas kanāls, lai iesaistītu klientus uzņēmuma aktivitātēs, veicinātu pārdošanu un uzlabotu klientu apmierinātību. Tas ir vienīgais infomācijas nodošanas kanāls, kurš var sasniegt 99.9% piegādes rādītājus unn vidējo izlasīšanas laiku 3 minūtes. Komunikācija ar klientu vai partneri var būt pārsteidzoši ātra un laicīga.

Platforma

Traffic ir vienkāršs un saprotams risinājums jebkuram – tajā ir apvienota visa aktuālā funkcionalitāte, lai SMS kampaņas būtu patiešām efektīvas un viegli organizējamas.

Lielisks un ērts sistēmas interfeiss

Viegli sasniedzami klienti

Dinamisks SMS saturs

Pielāgo ziņas saturu atbilstoši klientam

Pānošanas un laika iestatījumi

Sagatavo tagad, nosūti vēlāk. Nosaki izsūtīšanas laika diapazonu

Statistika un vēsture

Pilnīga informācija par katru nosūtīto īsziņu

Mobilās landing lapas (SMS+)

SMS ar neierobežotu vizuālu saturu

API savienojums

Savieno savu sistēmu un sūti SMS automātiski

Sākt ar bezmaksas Demo kontu.

Piesakies, saņem atbildes un sāc lietot Traffic jau šodien.

E-pastu izsūtīšana
SMS izsūtīšana

Korekts mobilais mārketings

Gluži kā jebkurš komunikācijas kanāls arī mobilais mārketings var tikt pielietots optimāli un efektīvi vai arī idejiski nepareizi, padarot komunikāciju neadekvātu, pārāk biežu un uzstājīgu vai gluži otrādi – pārāk retu. Lasīt tālāk

Mobilais mārketings ne tikai sastāv no SMS nosūtīšanas. Profesionālā mārketinga speciālisti rūpīgi plāno šī kanāla darbību un ņem vērā mazākās nianses – nedēļas dienu, dienas laiku, auditorijas demogrāfiju, galveno uzmanību pievēršot nosūtītajai informācijai, gaidīto reakciju, saskaņotību ar citu kanālu kampaņām utt. .
Ir ļoti svarīgi vērsties tikai pie tiem klientiem, kuri neiebilst pret šāda veida saziņu un kuri tam ir piekrituši. Nepareizas un neautorizētas auditorijas uzurnāšana, iespējams, būs neefektīva un tā vietā sabojās zīmolu. Jebkurā gadījumā jebkuram SMS saņēmējam ir tiesības ierobežot šo paziņojumu un atteikties no tā, sazinoties ar attiecīgo pakalpojumu sniedzēju. Šajā gadījumā uzņēmumam jāievēro klienta pieprasījums un jāpārtrauc ziņu sūtīšana saņēmējam, kamēr atkal tiek dota piekrišana, lai saņemtu informāciju, izmantojot SMS.
Arvien vairāk uzņēmumu Latvijā sāk izmantot dažādas CRM, CMS vai citas sistēmas klientu datu glabāšanai vai lojalitātes programmu vadīšanai. Dati par esošajiem vai potenciālajiem klientiem ir ārkārtīgi vērtīgi, jo tie dod iespēju segmentēt saņēmēju kopumu un pielāgot komunikācijas saturu saskaņā ar dažādiem rādītājiem, piemēram, vecumu, dzimumu vai klienta atrašanās vietu.