Ātrākais komunikācijas kanāls digitālajā laikmetā - SMS.

SMS ir efektīvākais komunikācijas kanāls, lai iesaistītu klientus uzņēmuma aktivitātēs, veicinātu pārdošanu un uzlabotu klientu apmierinātību. Tas ir vienīgais informācijas nodošanas kanāls, kurš var sasniegt pat 99.9% piegādes rādītājus un vidējo izlasīšanas laiku 3 minūtes. Komunikācija ar klientu vai partneri var būt pārsteidzoši ātra un laicīga.

Platforma

Traffic ir vienkāršs un saprotams risinājums jebkuram – tajā ir apvienota visa aktuālā funkcionalitāte, lai SMS kampaņas būtu patiešām efektīvas un viegli organizējamas.

Lielisks un ērts sistēmas interfeiss

Viegli sasniedzami klienti

Dinamisks SMS saturs

Pielāgo ziņas saturu atbilstoši klientam

Plānošanas un laika iestatījumi

Sagatavo tagad, nosūti vēlāk. Nosaki izsūtīšanas laika diapazonu un intensitāti

Statistika un vēsture

Pilnīga informācija par katru nosūtīto īsziņu

Mobilās landing lapas (SMS+)

SMS ar neierobežotu vizuālu saturu

API savienojums

Savieno ar savu sistēmu un sūti SMS automātiski

Sākt ar bezmaksas Demo kontu.

Piesakies, saņem atbildes un sāc lietot Traffic jau šodien.

E-pastu izsūtīšana
SMS izsūtīšana

Korekts mobilais mārketings

Gluži kā jebkurš komunikācijas kanāls arī mobilais mārketings var tikt pielietots optimāli un efektīvi vai arī idejiski nepareizi, padarot komunikāciju neadekvātu, pārāk biežu un uzstājīgu vai gluži otrādi – pārāk retu. Lasīt tālāk

Mobilais mārketings nesastāv tikai no vienkāršas SMS izsūtīšanas. Profesionāli mārketinga speciālisti rūpīgi plāno šī kanāla aktivitātes un ņem vērā visdažādākās nianses – nedēļas dienu, laiku, auditorijas specifiku, nosūtāmās informācijas galveno fokusu, sagaidāmo reakciju, saskaņu ar citu kanālu kampaņām utt.

Ļoti būtiski ir uzrunāt klientu, kurš neiebilst uz šādu komunikāciju un ir devis tai savu piekrišanu. Nepareizas, neatļautas auditorijas uzrunāšana visticamāk būs mazefektīva un drīzāk līdzināsies zīmola pašnāvībai. Jebkurā gadījumā ikvienam SMS saņēmējam ir tiesības šo komunikāciju ierobežot un no šīs iespējas atteikties, sazinoties ar attiecīgo uzņēmumu, kurš veic attiecīgās aktivitātes. Šajā gadījumā uzņēmumam ir jārespektē sava klienta lūgums un jāpārtrauc savu ziņu sūtīšanu attiecīgajam adresātam, līdz tas atkārtoti nedos savu piekrišanu saņemt informāciju SMS veidā.
Aizvien vairāk uzņēmumu arī Latvijā sāk izmantot dažādas CRM, CMS vai citas sistēmas savu klientu datu glabāšanai vai lojalitātes programmas apkalpošanai. Dati par esošu vai potenciālu klientu ir zelta vērti, jo sniedz iespēju segmentēt saņēmēju bāzi un pielāgot komunikācijas saturu atbilstoši dažādiem rādītājiem, piemēram, klienta vecums, dzimums vai dzīvesvieta.