Īsziņu izsūtīšana strādā ikvienam biznesam.

Sūti SMS un saņem atbildes acumirklī. Uzlabo komunikāciju ar klientiem un veicini pārdošanu. Automātiski un efektīvi darba procesi ar API.

Pārliecinies, cik iespaidīgi tas ir un ievadi savu mobilā telefona numuru:

Demonstrācija +371

Web izsūtīšana

Traffic ir vienkāršs un ērts risinājums visiem - tas apvieno visu pašreizējo funkcionalitāti, lai SMS kampaņas būtu patiešām efektīvas un viegli pārvaldāmas.

Uzzini vairāk

API izsūtīšana

Automatizēti SMS risinājumi Jūsu biznesam. API savienojums ar uzņēmuma sistēmu ļaus operatīvi nosūtīt jebkādus paziņojumus acumirklī.

Uzzini vairāk

Mūsu pārklājums

Piegādājam SMS ziņas uz vairāk kā 180 valstīm visā pasaulē, jo klienti ir visur.

180+ valstis

900+ operatori

1000+ milj nosūtītas īsziņas

Sākt ar bezmaksas Demo kontu.

Piesakies, saņem atbildes un sāc lietot Traffic jau šodien.

E-pastu izsūtīšana
SMS izsūtīšana

Uzticams atbalsts

Mums rūp klientu sajūtas visā sadarbības laikā, tāpēc, sazinies ar mums, ja Tev radušies kādi jautājumi. Tavs ziņojums nonāks pie mūsu klientu atbalsta komandas un iespējami drīz uz Tavu jautājumu atbildēs klientu menedžeris.

Laicīga komunikācija ir pamats veiksmīgam biznesam

Pateicoties mūsu risinājumam Traffic, iespējams izziņot klientiem sagatavoto informāciju dažu sekunžu laikā. SMS mārketings ir spēcīgs mūsdienu biznesa dzinējspēks, kura pareiza un gudra lietošana ikdienā var būtiski palielināt peļņu un uzņēmuma atpazīstamību. Lasīt tālāk

Mobilais mārketings ir mārketinga aktivitāšu kopums ar mērķi virzīt tirgū noteiktas preces un pakalpojumus, izmantojot mobilo sakaru ierīces. Dažkārt mobilais mārketings tiek apzīmēts, identificēts arī kā SMS mārketings, kas savā ziņā ir šaurāks apzīmējums, jo ir mobilā mārketinga sastāvdaļa.

Eiropā mobilā mārketinga pirmsākumi ir meklējami ap 2000. gadu, Latvijā – ap 2003. Taču savu patieso popularitāti SMS sūtīšana biznesa mērķu sasniegšanai ieguva tikai 2006./2007. gadā. Tas ir saistīts ar globālo tehnoloģiju attīstības tendencēm, kas ir pamats mobilajā mārketingā, un nozīmē, ka šobrīd mēs runājam par relatīvi jaunu mārketinga disciplīnu, kuras izaugsme joprojām turpinās. Arvien vairāk uzņēmumu visā pasaulē iekļauj šo komunikācijas kanālu savā mārketinga praksē, un mobilo akciju skaits pieaug. Tendence ir progresīva, un ir visi priekšnosacījumi, lai mobilā mārketinga izaugsme turpinātos un pieaugtu, pretēji prikšstatiem, ka to aizvietos mobilās aplikācijas.