SMS mārketings sniedz vairāk kā 160 simbolus

Pavasaris ir klāt ar silto laiku! Kopā ar pavasari ir klāt arī jaunās vēsmas SMS mārketinga nozarē. Šoreiz parunāsim par mobilo lapu pielietošanu SMS mārketingā.

Vienkāršs, saprotams un spilgts virtuālais piedāvājums nereti var būt pietiekošs, lai tiktu veikti pirkumi internetā. Bet ko darīt ar SMS, kur ielikt spilgtas bildes nav iespējams? Risinājums ir – Mobilā lapa (Landing Page). Esam nonākuši līdz situācijai, kad ‘gudrie’ telefoni ir vairumam patērētāju un šis skaits tikai turpina augt. Paralēli attīstās arī mobilā interneta tehnoloģijas un tā izmantošana vairs nerada papildus izmaksas. Mūsu pieredze rāda, ka SMS saņēmējs Mobilo lapu uztver viegli un ātri, ja tā ir pielāgota attiecīgās kampaņas vajadzībām. Aizvien vairāk uzņēmumu saredz būtisku pievienoto vērtību savām SMS kampaņām, papildinot tās ar Mobilo lapu.

Mobilās lapas vispārīgie principi

Saprast, kas ir mobilā lapa nav grūti: iedomājies komerciāla rakstura SMS, kura satur klienta uzrunu, produkta aprakstu, tā attēlus vai video, kā arī iespēju to iegādāties, pasūtīt, sazināties ar pārdevēju vai varbūt piedalīties izlozē un to laimēt. Lapas apmeklētājam atliek tikai ātri iepazīties ar informāciju un pāriet uz darbību, kas rezultējas darījumā. Process ir mūsdienīgs un kā likums aizņem vien pāris minūtes un dažus klikšķus viedtālrunī. Mobilā lapa ir maksimāli pielāgota lietotāja ērtībām: pogas vai aizpildāmie lauki ir izvietoti redzamā un ērtā vietā un klientam nav nepieciešams ilgi orientēties lapas navigācijā. Uz mobilo lapu iespējams nonākt, atverot saiti, kas ievietota SMS tekstā. Tas ir lielisks veids, kā papildināt SMS teksta saturu un virzīt klientus uz darbību vai pirkuma veikšanu.

Kvalitatīvas Mobilās lapas principi ir sekojoši:

  • pievērst klienta uzmanību ar vizuālu saturu;
  • nodrošināt klientu ar plašāku informāciju kā 160 simboli;
  • piedāvāt ērtas un mūsdienīgas iesaistes iespējas;
  • motivēt klientu uz darbību – izdarīt pirkumu, nosūtīt pieteikumu tieši tagad.

Mobilās lapas statistika

Ierasti SMS mārketinga kampaņām varam uzzināt tikai piegādes rādītājus. Mobilā lapa sniedz plašākas iespējas arī statistikas analīzē. Lapas skatījumi un konversijas ir tikai daži rādītāji, kuri palīdz mērīt kampaņu efektivitāti. Būtiski ir apzināt potenciālo auditoriju, kurai šādi risinājumi būs saistoši, jo pieredze rāda, ka Mobilo lapu izmantošanā īpaša nozīme ir datu bāzes segmentācijai.

Kāda izskatās Tava SMS?

Mūsdienās mobilā lapa ietver sevī ļoti plašas iespējas, kas var kalpot par lielisku palīgu dažādu mārketinga aktivitāšu, pasākumu vai aptauju organizēšanā. Un pats galvenais, ka ar tās palīdzību SMS mārketings kļūst par ko vairāk kā 160 rakstzīmju garš teksts, jo saglabājot savu ātrumu un efektivitāti, tagad SMS spēj aiznest jūsu klientam vairāk, košāk un skaļāk.

Ja vēlies arī savā biznesā uzsākt pielietot SMS mārketingu vai pacelt nākamajā līmenī jau esošus risinājumus, zvani mums un uzzini iespējas!

Mobilā lapa

Sākt ar bezmaksas Demo kontu.

Piesakies, saņem atbildes un sāc lietot Traffic jau šodien.

E-pastu izsūtīšana
SMS izsūtīšana