LOGIN 2017

Jau 11 reizi notiekošā digitālā mārketinga conference LOGIN pulcēja tūkstošiem nozares profesionāļu un interesentu no dažādām pasaules malām. Arī Sales.lv pārstāvji devās uz kaimiņvalsts galvaspilsētu Viļņu, lai klātienē apmeklētu vairāk kā 10 dažādus seminārus un izbaudītu nozares jaunāko tendenču strāvojumu.

Laikapstākļi lutināja, Viļņa patīkami pārsteidza, bet organizatoru labi paveikto sagatavošanās darbu varēja izjust ik uz soļa. LOGIN konference apvieno ne tikai mārketinga nozares profesionāļus. Šajā gadā viena no vērotākajām aktivitātēm bija dronu sacensības pilsētas centrā. Esam redzējuši kā to dara citi vai paši mēģinājuši vadīt dronu, bet šeit ātrumi un manevrēšana bija tiešām iespaidīga.

Vēl, ārpus neskaitāmiem mārketinga, star-up, fintech semināriem, vēlos izcelt Steve Murphy stāstu par bēdīgi slavenā Pablo Eskobara vajāšanu 10 gadu garumā. Šis runātājs piesaistīja ļoti lielu interesi, jo par viņu darbībām uzņemts arī zināmais Netflix seriāls Narcos.

Domājot par to, kā iespējami īsi un koncentrēti nodot pieredzēto LOGIN, nolēmu, ka nodošu lasītājam vienu galveno sajūtu, kas vijās cauri gandrīz visu lektoru runās un prezentācijās. Fakti un skaitļi, protams, to visu papildina un apstiprina. Tomēr, domāšanas virziens ir tas, kurš liks mainīt lietu kārtību vai tieši apliecināt sev, ka mūsu uzņēmums dodas pareizā virzienā.

Sarunās ar klientiem, vieslekcijās pie studentiem vai vadot seminārus uzņēmējiem, cenšamies uzsvērt, ka jo ātrāk uzņēmuma rīcībā esošie klientu dati tiks digitalizēti un izveidota interneta mārketinga un komunikācijas stratēģija, jo ātrāk uzņēmums nodrošinās sevi ar iespējām ilgtermiņā. Mūsdienās mediji ir sabiedrība, jo interneta pieejamība rada apstākļus, kuros par Tavu uzņēmumu vērtējums tiek iegūts nevis pateicoties lielam birojam vai uzstājīgai TV reklāmai, bet gan interneta vidē, lasot citu piedzīvoto vai klātienē dzirdot stāstus no Taviem klientiem. Tas nozīmē, ka radot veiksmīgu un patīkamu pieredzi komunikācijā ar saviem klientiem, Tu ietekmē to, kā Tavs vārds tiks reklamēts tālāk sabiedrībai.

Šeit piebildīšu, ka ne visi klienti ir vienādi un tiem jāsaņem vienādas rūpes un komunikācija. Klienti ir jāpazīst, jānosaka Tava uzņēmuma peļņu nesošākā klienta tips/profils un komunikācija jāvirza šādu klientu piesaistē. Savukārt, šī komunikācija jābūvē tā, lai klienti vēlētos nākt pie Tevis, nevis Tu ķer klientu. Izglīto, iesaisti aktivitātēs, dialogos vai pat uzņēmuma procesos savus klientus un ļauj tiem sajust un noticēt tam, kam tici Tu – savam stāstam un produktam.

Pasaules tendences rāda, ka vidēji 60-70% dod priekšroku mobilajam telefonam, nevis datoram. Šī statistika tikai pieaug, jo aizvien vairāk darbību un procesus varam kontrolēt, izmantojot viedtālruni. Arī komunikācijas uzņemšanā mobilais telefons krietni apsteidz datorus un planšetes. Tas saistīts ar paziņojumiem, jeb notifikācijām, no kurām sabiedrība ir nedaudz atkarīga. Cilvēki gaida jaunumus savā telefonā, bieži to pārbaudot tāpat vien. Gaidīts e-pasts vai SMS, kas satur svarīgu informāciju vai ved uz īpašu vietni ir lielisks veids kā veidot attiecības ar klientiem.

Ērta, pārdomāta klientu pieredze ar Tavu uzņēmumu digitālajā vidē būs panākums Tavai komunikācijai un uzņēmuma tēlam. Mobilo telefonu laikmets ir tikai iesācies, bet jau kļuvis par nozīmīgu sastāvdaļu ne tikai cilvēka ikdienā, bet arī biznesā.

Vēlies parunāt par augstāk minētajām lietām attiecībā uz savu biznesu? Nāc uz kafiju un radīsim risinājumu.

 

Cieņā,

Jānis Karāns

Sākt ar bezmaksas Demo kontu.

Piesakies, saņem atbildes un sāc lietot Traffic jau šodien.

E-pastu izsūtīšana
SMS izsūtīšana