
- Tiek ģenerēti papildu rezultāti reklāmas kampaņām
- Uzlabojas pārdošana
- Uzlabojas konversijas likme
- Samazinās mārketinga izmaksas (salīdzinot ar citiem mārketinga rīkiem, e–pastu kanāls ir lētāks un to, prasmīgi izmantojot, var panākt lieliskus rezultātus)
- Viegli identificēt kvalitatīvākos (klientam interesējošos) linkus/produktus
Kā sev nozīmīgo ziņu padarīt nozīmīgu arī klientiem?
E-pasts nav burvju nūjiņa. Ja ieguldītās pūles nesniedz cerētos rezultātus, visticamāk kaut kas tiek darīts nepareizi. E-pasta mārketingam, tāpat kā ikvienai reklāmas darbībai, jābūt pārdomātam. Patērētāju uzvedība jāuztver kā izaicinājums. Sāksim ar to, ka e-pasts tiks izdzēsts vēl pirms apskatīšanas, ja tas nebūs pievilcīgs vai interesants! Paredzi savu pircēju. Domā stratēģiski.- Radi e–pasta nosaukumu, kuru grūti ignorēt – tēmas laukā vari iekļaut adresāta vārdu, kādu aktuālu jautājumu vai, tieši pretēji, piedāvāt risinājumu kādam sasāpējušam jautājumam. Vari nedaudz atkāpties no gramatikas likumiem un izmantot vairākus lielos burtus, lai piesaistītu saņēmēja uzmanību.
- E–pasta galvenajai domai jābūt viegli uztveramai un labumam, ko iegūst šī e-pasta saņēmējs – saprotamam. Katram biznesam jāatrod savs personiskais mārketinga komunikācijas stils, līdzīgi kā sociālajos tīklos.
- E-pastu mārketings atšķirsies tiem, kuri tikai uzsāk komunikāciju ar klientu un tiem, kuri jau vairākus gadus veic izsūtīšanas. Jebkurā gadījumā, ziņai nevajadzētu būt pārāk garai un pārsātinātai ar pārdošanas piedāvājumiem. Jūsu klienti novērtēs informatīvu e-pastu, kurš piedāvā kādu risinājumu vai klientu aptauju, kas vērsta, lai labāk izprastu klienta uzvedību.
Uzlabo savu kampaņu minūtes laikā!
Kamēr pie mums ceļo acu skatiena izsekošans ierīces un citas inovācijas, kuras, visticamāk, mūsu zemē ikdienas lietošanā nesastapsim vēl šajā desmitgadē, atliek vecā labā datu segmentācija. Jā, darbs ar datiem var šķist nogurdinošs vai garlaicīgs, tomēr, tas ir būtiskākais solis, lai iepazītu savu klientu un novestu savu piedāvājumu līdz pirkumam. Katram biznesam arī savi segmentēšanas principi, tomēr segmentācija pēc dzimuma un vecuma jau palīdzēs sagatavot dinamisku e-pastu, kura saturs būs piemērots tā adresātam.Nelieli, bet ārkārtīgi noderīgi padomi, kas tūlītēji uzlabos e-pastu.
- Pievērs uzmanību CTA pogai, padari to ērti nospiežamu ar īkšķi (priekš mobilajām ierīcēm). Šobrīd mobilo ierīču aktīvo lietotāju skaits pieaudzi līdz 39%, tāpēc e-pastam jābūt pielāgotam šo ierīču displejam un pogai jābūt ērti nospiežamai arī viedtālruņos. Tu negribēsi zaudēt klientus tikai tāpēc, ka tava CTA poga ir pārāk maza vai neizteiksmīga. Pētījumi liecina, ka izšķiroša nozīme ir arī CTA pogas krāsai.
- Uzrunā savu klientu vārdā. Vienkārši un sentimentāli, bet cilvēkiem patīk ieraudzīt savu vārdu e-pasta uzrunā. Šādiem e-pastiem klikšķu skaits palielinās līdz 14%, savukārt, konversija aug līdz 10%.
- Sagatavo personalizētus piedāvājumus. Ideāli, ja vari piedāvāt produktu, balstoties uz iepriekšējo pieredzes. Ja regulāri atjauno savu datubāzi un segmentē datus, ir viegli izsekot pēdējiem pirkumiem un sagatavot nākošo piedāvājumu. Piedāvā saviem klientiem to, kas viņiem interesē vai gluži pretēji – uzrunājot tos klientus, kas ilgāku laiku nav veikuši pirkumus.
- Testē savu e-pastu. Mūsdienās ir dažādas e-pastu platformas, kas ļauj ērti notestēt sagavoto e-pastu. Traffic platforma ļaus izsūtīt neierobežotu testa e–pastu skaitu, līdz tas izskatīsies baudāmi visās populārākajās e–pastu platformās un displejos.
- Pārliecinies, ka tavs teksts ir gana liels un skaidri salasāms. Rekomendētais burtu izmērs ir 14. Lai gan ikdienā bieži komunicējam nepiedomājot par gramatiku, e-pastos ir svarīgi ievērot gramatikas likumus un izlabot visas kļūdas. Nosūtot kļūdainu e-pastu, varam atvadīties no daļas potenciālo pircēju.
- Iesaisti neatvērtos e-pastus. Svarīgu kampaņu ir vērts izsūtīt atkārtoti tiem, kuri to vēl nav atvēruši, izmantojot citu e-pasta nosaukumu vai sūtīšanas laiku. Tu uzzināsi patiesos e-pasta neatvēršanas iemeslus, ja mēģināsi eksperimentēt ar e-pasta tēmu un nosūtīšanas laiku.
- Pievieno savam e-pastam video. Jaunākā e-pastu izsūtīšanas statistika liecina, ka e-pasts, kurā iekļauts video, sasniedz līdz pat 280% labākus rādītājus, iesaistot adresātus.
- Optimizē e-pastu priekš mobilajām ierīcēm. 56% e-pastu šobrīd tiek atvērti un skatīti mobilajās ierīcēs – izmanto to savā labā! (Iepriekšējā gadā mobilo ierīču lietotāju skaits audzis par +21%). Optimālais e-pasta garums mobilajās ierīcēs ir 50 – 125 vārdi. Tonis, kādā uzrunājam klientu, pietuvinās sarunvalodai.
Tad kādas izmaiņas 2017. gads atnesīs elektroniskā pasta kampaņām?
Skaidrs ir viens – šis būs vēl viens aizraujošs e-pastu gads. Šeit arī Top 5 e-pastu mārketinga prognozes:- Vienkāršie pamati. Optimizē sava biznesa pamatelementus. Taviem klientiem jau patīk labi zināmais, tāpēc arī viņi ir klienti. Novērtējiet sava biznesa pamatus, ar kuriem reiz sākāt un atceries par to pastāstīt klientiem.
- Stratēģija un iesaiste. E-pastu mārketings saistīts ar savas taktikas īstenošanu. 60% e-pastu pamatā ir stratēģija, pārējie īsteno vienkāršas pamatfunkcijas. Turpmāk atceries par 3 svarīgiem virzītājiem stratēģijas īstenošanā: smalku segmentāciju, dzīves cikla mārketingu un personalizāciju.
- E-pasta saturs pietuvinās dzīvei. E-pasti kļūst interaktīvi, iesaistoši un aizvien vairāk atspoguļo web tehnoloģiju iespējas. Atceries par satura funkcionalitāti, e-pastā iekļaujot, piemēram, atlaižu kuponus, klienta kartes un tamlīdzīgi.
- Datu kvalitāte un uzticamība. Aizvien vairāk tiek runāts par datu drošību un privātumu. Tad nu ir pēdējais laiks parūpēties, lai klientu dati būtu drošās rokās, jo 2018. gadā gaidāmas globālas izmaiņas datu uzglabāšanas politikā.