Ieteikumi mobilā mārketinga uzsākšanai

 

Mobilais mārketings ir kļuvis par neatņemamu mārketinga sastāvdaļu dažāda mēroga uzņēmumu vidū. Daudzās nozarēs tas ieņem pat nozīmīgākā tiešā kanāla lomu.

Augstais atvēršanas procents un iespēja sasniegt klientu acumirklī ir tikai dažas no priekšrocībām kas raksturo SMS.

Statistika rāda, ka 90% ziņu tiek izlasītas pirmajās 3 minūtēs. Savukārt, kopējais SMS atvēršanas rādītājs ir 98%, kas šo kanālu ierindo līderpozīcijās klientu sasniedzamības ziņā.

Ja vēl neesi starp tiem, kas mobilo mārketingu ir atzinuši kā sava uzņēmuma mārketinga neatņemamu sastāvdaļu un vēlies pārliecināties kā tas strādā – šis raksts ir priekš Tevis!

Zemāk apkopoti galvenie atslēgas elementi, kas jāņem vērā uzsākot SMS mārketingu, lai ikviena kampaņa nestu maksimālu atdevi un priecētu ar lieliskiem rezultātiem.

  1. Datu bāzes segmentēšana

Kad runa ir par SMS izsūtīšanu, informācijas pieejamība par klienta pirkšanas paradumiem, pirkumu vēsturi un tendencēm, spēlē ļoti nozīmīgu lomu.

Mārketinga ziņas izsūtīšana visai klientu datu bāzei var sekmēt veiksmīgus rezultātus, tomēr pielāgotas ziņas izsūtīšana segmentētai datu bāzei palīdzēs sasniegt augstāko iespējamo atdevi. Iemesls tam – klientam ziņa būs saistoša, jo būs sagatavota atbilstoši viņa pirkšanas paradumiem.

  1. Klienta ieguvums

SMS ir viens no vispersoniskākajiem komunikācijas kanāliem, tādēļ plānojot izsūtīšanu vienmēr pārliecinieties, lai ziņa, ko vēlaties izsūtīt ir vērtīga un klientam noderīga.

Lai gan lielākā daļa SMS ziņojumu tiek izsūtīti tieši mārketinga nolūkos – informējot par īpašajiem piedāvājumiem, akcijām, izpārdošanām, jaunajām kolekcijām, sūtot kuponus vai atlaižu kodus, tomēr arvien biežāk uzņēmumi izvēlas SMS veidā saviem klientiem nodot arī tādas tiem vērtīgas ziņas kā atgādinājumi par pierakstu, par kārtējo maksājumu, apsveikumi dzimšanas dienā, ielūgumi, pasūtījuma vai pirkuma statusa paziņojumi.

  1. Piedāvājuma termiņš

Izsūtot SMS kampaņu jāņem vērā, ka piedāvājums, kurš darbojas neierobežoti ilgi, nebūs tik veiksmīgs kā piedāvājums, kurš ir spēkā tikai dažas dienas vai pat stundas. Gatavojot SMS tekstu, papildiniet to ar frāzēm “spēkā tikai 3 dienas”, “spēkā tikai šodien”, “kamēr prece veikalā” vai citām līdzīgām. Saņemot šādu ziņu, klients pirkuma izdarīšanu neatliks un būs ieinteresēts pirkumu veikt ātrāk.

  1. Īss, vienkāršs un saprotams ziņas saturs

Lai gan ziņas garums ir tikai 160 simboli, jo ātrāk tiks pateikts būtiskais, jo labāk. Tādēļ gatavojot SMS tekstu vienmēr jāsāk ar klienta ieguvumu, piemēram, atlaides apmēru.

Jāņem vērā, ka pastāv arī tieša saistība ar atlaides apmēru un kampaņas rezultātiem, proti, lielāka atlaide vienmēr sekmēsies labākos pārdošanas rezultātos.

Īss, viegli uztverams SMS teksts, ar skaidrām norādēm ieguvuma saņemšanai, kas ir spēkā tikai neilgu laiku, ir veiksmīgas SMS kampaņas pamatā.

  1. Korekta komunikācija

Ziņām klienta tālrunī jābūt gaidītām, personīgām un saistošām.

Pārāk bieža vai nenozīmīgu ziņu sūtīšana liks klientam zaudēt interesi par uzņēmuma sūtītajām ziņām un šāda informācija tiks uztverta kā traucējoša un nevēlama.

Tādēļ apbalvojiet klientus par dāvāto uzticību, sūtot tikai noderīgas, vērtīgas un pārdomātas ziņas!

Radās interese? Sazinies ar mani pa e-pastu ilze@sales.lv vai zvani +371 29844799, lai varam kopīgi realizēt mūsu pirmo SMS kampaņu!

Panākumus vēlot,

Ilze

Sākt ar bezmaksas Demo kontu.

Piesakies, saņem atbildes un sāc lietot Traffic jau šodien.

E-pastu izsūtīšana
SMS izsūtīšana