E-pasta mārketinga starts

 

E-pasta mārketinga starts

 

Daudz tiek runāts par labajām praksēm un pareizu e-pasta mārketinga pielietojumu, tomēr šoreiz gribu pastāstīt kā veiksmīgi uzstartēt e-pasta raķeti Tavā mārketinga orbītā. Nereti sastopamies ar uzņēmumiem, kuri e-pasta mārketingu uzskata par vecmodīgu vai neefektīvu. Parasti šāds uzskats veidojas, ja pašiem vadītājiem ir negatīva pieredze ar savu privāto e-pasta kastīti. Rodas priekšstats, ka e-pasts = spams. Tomēr šeit ir svarīgi uzdot jautājumu – kāpēc Tavi konkurenti un ļoti daudzi uzņēmumi izmanto e-pasta mārketingu? Ja vēlies uzzināt, kā veiksmīgi sākt izmantot e-pasta komunikāciju savā biznesā, iesaku turpināt lasīt.

E-pasts ir oficiālā komunikācijas forma interneta vidē un mūsdienu cilvēka digitālā pase. Tu iespējams atceries tos laikus, kad dažādi ikdienas paziņojumi tika sūtīti pa pastu un bieži pasta kastītes bija pilnas ar rēķiniem, vēstulēm, paziņojumiem, reklāmu un ielūgumiem. Tomēr mūsdienās esam pārgājuši uz elektronisko komunikāciju. Cilvēks pārbauda savu e-pastu vidēji 15 reizes dienā un e-pasta vēstuļu pārbaudē, lasīšanā un rakstīšanā aizvada līdz pat 13 stundām nedēļā. Šajā laikā var tikt iekļauta arī Tavas e-pasta vēstules lasīšana un pirkuma vai pasūtījuma veikšana.

Datu bāzes veidošana ir pirmais solis un arī pamatnosacījums, kas atšķir spamu no kvalitatīva e-pasta mārketinga. Veidojot datu bāzi pēc klientu pierakstīšanās un/vai lojalitātes programmas principiem, Tu nodrošini sevi pret klientu iespējamām pretenzijām. Pierakstīšanās formas mājas lapā ir labs veids kā papildināt klientu datu bāzi, tomēr lojalitātes programmas sniedz lielisku iespēju veidot klienta profilus ar vairāk datiem, kurus vēlāk izmantot e-pasta ziņu segmentēšanai. Ieteikums jau pašā sākumā plānot savu datu bāzi ar maksimāli daudz klientu datiem. E-pasta adrese, Vārds, tālruņa numurs ir pamata dati, kuriem būtu jābūt ikviena uzņēmuma klientu datu bāzē.

Viedtālruņu laikmetā liela daļa e-pastu tiek skatīta mobilajos telefonos. Arī Latvijā šī tendence tikai pieaug, tāpēc ir svarīgi domāt par e-pasta dizainu un tā spēju pielāgoties mobilajām ierīcēm, tajā skaitā planšetdatoriem. E-pasta efektivitāte pēdējos gados pieaug tieši dēļ šī iemesle, jo bieži vien e-pasta paziņojums telefonā liek tā īpašniekam nekavējoties apskatīt saņemto e-pasta vēstuli. Ja Tavs bizness klientam ir īpašs, pazīstams un savā e-pasta vēstulē tu spēj ielikt ko aizraujošu, vērtīgu un personisku, Tava kampaņa ir izdevusies.

Integrācija ar citiem mārketinga kanāliem ir vienkārša un efektīva. Tu vari izmantot E-pasta kampaņu, lai veicinātu zīmola atpazīstamību sociālajos tīklos. Izmanto to lieliskā tandēmā ar SMS mārketingu, nodrošinot pilnīgu klientu bāzes sasniegšanu vai kāda jauna produkta virzīšanai tirgū, pievienojot e-pasta mārketingu kādam konkursam vai loterijai. Mūsdienu mārketerim jāspēj vadīt klienta pieredze kontekstuāli atbilstoši tā paradumiem un interesēm. Nav pietiekami nosūtīt vienu ziņu visiem. Veiksmīgai mūsdienu kampaņai ir jāsatur īpaša dzirkstele, kas nepārtraucas kādā no mārketinga kanāliem, bet gan mijiedarbojas un veido klienta ilgtermiņa lojalitāti, pozitīvu pieredzi un iesaistīšanos.

E-pasts nav spams, tas ir lielisks intruments Tavam mārketinga plānam. Lai uzsāktu, laicīgi padomā par klientu datiem un saturu. Tam jāaizrauj un jānoķer Tava klienta uzmanība tajās 13 stundās. E-pasta vēstulei jābūt mūsdienīgai gan vizuāli, gan tehniski, lai modernais cilvēks to ērti lasa un lieto savā viedtālrunī. Izmanto jau pieminētos datus un citu komunikācijas kanālu spēku, lai apvienotu tos vienā kampaņas dzinējā, un sasniegtu jaunas virsotnes.

Plāno savu e-pasta mārketinga startu? Sazinies ar mani un lūkosim kā palīdzēt.

 

e.: janis.karans@sales.lv

t.: +371 67686541

Jauku vasaru vēlot,

Jānis

Sākt ar bezmaksas Demo kontu.

Piesakies, saņem atbildes un sāc lietot Traffic jau šodien.

E-pastu izsūtīšana
SMS izsūtīšana