E-pasta mārketinga aktualitātes

E-pasta mārketinga nozare ir veikusi dažus iespaidīgus panākumus pagājušajā gadā, turpinot virzīties uz priekšu, un droši var teikt, ka arī 2016. gadā e-pasta mārketings ierindosies starp uzticamākajiem un ienesīgākajiem digitālā mārketinga kanāliem.

Kāda nākotne paredzēta e-pasta mārketingam? Apskatīsim dažas būtiskas tendences, kuras ņemt vērā plānojot e-pasta mārketinga kampaņas 2016. gadā.

Personalizācija

Mūsdienu digitālajā pasaulē personalizācija ir viens no būtiskākajiem faktoriem veiksmīgai e-pasta mārketinga kampaņai. Taču, izmatojot kāda klienta vārdu e-pasta saturā, nenozīmē personalizācijas izmantošanu. Tas ir kaut kas vairāk par vārda izmantošanu – tā ir izpratne par sava klienta uzvedību un vajadzībām. Apzinieties, ka lielākajai daļai jūsu esošo un potenciālo klientu ir laiks un interese lasīt tikai to, kas attiecas tieši uz viņiem. Pajautājiet klientiem kā, ko un kāpēc viņi vēlas saņemt jūsu uzņēmuma e-pastu ziņojumos, lai turpmāk sūtītu tieši to, ko viņi vēlas. Izmanto parakstīšanās anketas, profila atjaunošanas anketas, interneta aptaujas, lai pielāgotu savu komunikāciju klientu vēlmēm.

Mobilais e-pasta mārketings

Mobilo ierīču nozīmei ir acīmredzama tendence e-pasta mārketingā un tā turpina uzņemt apgriezienus. Šodien vairāk nekā 53% vēstuļu tiek atvērtas, izmantojot mobilās ierīces, un skaitļi turpina augt. Lai būtu spēlētājs šajā spēlē, padari savus e-pastus draudzīgus mobilajām ierīcēm. Koncentrējies uz satura radīšanu, kas piemērots mobilajiem lasītājiem. Izmanto responsīvu dizainu, lai nodrošinātu e-pasta vēstules pievilcīgas viedtālruņos. Pētījumi liecina, ka vairāk nekā 71% cilvēku nekavējoties izdzēš e-pastu, ja tas neparādās pareizi. Atceries, ka mobilie lasītāji vēlas informāciju saņemt pēc iespējas ātrāk un vienkāršāk. Šī iemesla dēļ labākā prakse ir saglabāt e-pastus konkrētus, vienkāršus un tekstuāli īsus. Arī tad, ja ir lieli faili, piemēram, attēli vai video, pārliecinies, ka tie neaizņems ilgu ielādes laiku.

Interaktīvs saturs

Saturs ir māksla komunicēt ar patērētajiem. Cilvēkiem patīk labs saturs, tad kāpēc to neizmantot arī e-pasta mārketingā? E-pastu saturs turpinās attīstīties tālāk par tekstu un attēliem, tāpēc ņemiet vērā, ja attēls ir simtiem vārdu vērts, tad video vai pat vienkārša animācija – tūkstošiem. Dinamisks saturs viennozīmīgi piesaista un notur lasītāju uzmanību, vēl jo vairāk, rezultējas ar augsti veiktajiem klikšķu rādītājiem. Eksperimentējiet ar saturu, kas prasa lasītājam rīkoties, lai saņemtu īpašu piedāvājumu. Uzdrošinieties iekļaut e-pastos dinamiskus un kustīgus attēlus, jo tas būs lielisks veids, kā parādīt jaunos produktus, radīt pārsteiguma momentu un lielāku interesi.

Automatizācija

Beidzot nepieciešams pārtraukt runāt par automatizāciju, bet sākt rīkoties. Automatizācija ne tikai ietaupa dārgo laiku, bet arī ir visefektīvākais veids, kā savlaicīgi nosūtīt būtiskus ziņojumus savai mērķauditorijai, lai izveidotu lojālas, ilgtermiņa attiecības ar to no pirmā komunikācijas brīža. Automatizētas e-pasta ziņas sniegs jums labākus rezultātus. Novēro darbības, ko veic tavi klienti, izstrādā stratēģiju un ļauj, lai tehnoloģijas automatizē daļu no tava ikdienas darba. Izmanto to savā labā!

Šīs ir tikai dažas no tendencēm un šī gada prognozēm, kuras iesakām ņemt vērā, plānojot savas e-pasta mārketinga kampaņas. Esiet interesanti, kreatīvi, mobili un iepazīstiet savu mērķauditoriju vēl vairāk, lai uzlabotu savu e-pastu kvalitāti!

Sākt ar bezmaksas Demo kontu.

Piesakies, saņem atbildes un sāc lietot Traffic jau šodien.

E-pastu izsūtīšana
SMS izsūtīšana