Biežāk uzdotie jautājumi

  • Cik gara var būt 1 SMS?

    1 SMS daļa sastāv no 160 simboliem. Ja tiek izmantoti nestandarta simboli, piemēram zīmes kirilicā, garumzīmes vai mīkstinājuma zīmes, atļauto simbolu skaits samazinās uz 70 zīmēm.

    Padoms: Iespējams nosūtīt līdz pat 7 daļām garu SMS. Ja ir īpaši svarīgi nodot klientam vairāk informācijas, droši sastādiet garāku ziņojumu. !Ņemiet vērā, ka katra SMS daļa tiek tarificēta atsevišķi.

  • Kāds ir SMS izsūtīšanas ātrums?

    Vidējais SMS izsūtīšanas ātrums ir 5-50 SMS/sekundē. SMS izsūtīšanas ātrumu var ietekmēt vairāki ārējie faktori kā paralēli notiekošo aktivitāšu skaits, mobilo operatoru tīklu noslodze.

    Padoms: Negaidiet 31. decembra plkst. 00:01, lai apsveiktu savus klientus, jo tad mobilo sakaru operatoru noslodze ir vislielākā un SMS piegādes var kavēties. Apsveiciet savus klientus un novēliet Laimīgu Jauno gadu dažas stundas pirms pusnakts!

  • No kāda sūtītāja SMS saņems klients?

    Vairums SMS tiek nosūtītas no individuāla vārdiskā numura, kurš sastāv no 11 simboliem. Jūs varat izvelēties un izveidot savu sūtītāja vārdu, kurš visbiežāk ir uzņēmuma, produkta vai brenda nosaukums. E-pasta kampaņas var tikt nosūtītas no jebkāda sūtītāja vārda un adreses.

    Padoms: Izmantojiet atpazīstamu sūtītāja vārdu, lai veicinātu SMS un e-pastu atvēršanu. Jūsu klients būs ieinteresēts ziņas atvēršanā, ja atpazīs jūsu uzņēmumu jau pēc sūtītāja vārda.

  • Kur iegūt datu bāzi?

    Sales.lv neievāc, neglabā un netirgo datus. SMS vai e-pasta mārketings jāīsteno, izmantojot paša uzņēmuma iegūtu, savu klientu datu bāzi, kur tie ir piekrituši komerciālu paziņojumu saņemšanai.

    Padoms: Veidojiet mērķtiecīgu, plānveidīgu datu ievākšanas, uzglabāšanas un segmentēšanas stratēģiju. Kvalitatīva datu bāze tikai vairos jūsu iespējas un panākumus mobilā mārketinga kampaņās. Sazinieties ar mums, lai uzzinātu vairāk par risinājumiem datu uzkrāšanai.

  • Vai ir pieejama statistika par nosūtītajām SMS?

    Jā. Sistēmā tiek attēlota reāllaika statistika par SMS piegādi, numuru piederību un citi dati. Izsūtītās SMS kampaņas datus iespējams lejupielādēt csv formātā jebkurā laikā.

    Padoms: Ievietojiet SMS tekstā URL saiti ar Google Analytics parametriem, lai iegūtu plašākus datus.

  • Kā uzsākt?

    Lai uzsāktu SMS vai E-pasta mārketinga pielietošanu, nepieciešama klientu datu bāze. Mūsu menedžeri palīdzēs izveidot sistēmas kontu un sagatavoties pirmajai kampaņai.

    Padoms: Piesakieties uz konsultāciju pie mūsu eksperta un pie gardas kafijas tases saprotiet kā mobilā mārketinga risinājumi var palīdzēt jūsu biznesam.

Neatrodi atbildi savam jautājumam?

Raksti info@sales.lv

vai zvani +371 67 686 541