25.maijs un datu aizsardzības regula - NESS

Blogs

25.maijs un datu aizsardzības regula

18/12/2022
eirpoas savienības karogs, kas sastāv stilizētām no bināro kodu virknēm.

Jau pēc dažām dienām spēkā stāsies vispārīgā datu aizsardzības regula (GDPR), kura ir ieviesusi būtiskas izmaiņas ikvienas organizācijas ikdienā. Neskatoties uz to, ka regula tika pieņemta jau 2016.gadā, aktivitāte no uzņēmējiem, kā arī Valsts institūcijām šajā jautājumā tikai tagad sasniedz karstāko punktu. Arī Sales.lv komandā ir manāms satraukums, jo klientu, kuri vēlas uzzināt kā datu regula ietekmēs SMS un e-pasta mārketingu, kļūst tikai vairāk un mēs cenšamies uz šiem jautājumiem arī rast atbildes, protams, mūsu kompetences ietvaros, jo GDPR ir juridisks regulējums, tāpēc nereti nepieciešama juridiski precīza konsultācija. Viens no biežāk uzdotajiem jautājumiem ir saistīts ar atteikšanās iespēju SMS ziņojumos. Jā, GDPR paredz, ka ikvienam komerciālam paziņojumam ir jāsatur iespēja atteikties no turpmākas saņemšanas. Kā arī šai iespējai ir jābūt vienkāršai un saprotamai. Līdz šim SMS mārketingā atteikšanās iespējas bija novērojamas ļoti reti, jo salīdzinājumam ar dažādiem web risinājumiem vai e-pastu, SMS saturs ir ierobežots. Atteikšanās tika nodrošināta, ja persona ziņoja savam mobilo sakaru operatoram vai vērsās tieši pie ziņas sūtītāja. Šīs iespējas, joprojām, tiks nodrošinātas, tomēr, lai SMS mārketings saglabātu savu izcilo efektivitāti, kā arī uzņēmumi spētu izmantot šo komunikācijas kanālu ar saviem klientiem, esam ieviesuši risinājumu, kas nodrošinās iespēju SMS tekstā iekļaut dažādas atteikšanās iespējas. Apzināmies, ka tehnoloģijas un mārketinga komunikācija attīstās. SMS mārketings, joprojām, ir efektīvākais saziņas kanāls, kas ļauj sekunžu laikā nodot garantētu ziņu savai auditorijai. Datu apstrāde ir būtisks, nepārtraukts process, kas šajā laikmetā nav apturams. Datu regula nodrošinās labākas informācijas pārvaldības prakses un šādu praksi nodrošināsim mūsu klientiem attiecībā uz personu datu apstrādi SMS komunikācijā. Lai uzzinātu vairāk par iespējām pielāgot savu SMS saturu jaunajām prasībām un nodrošināt saviem klientiem iespēju atteikties no mārketinga ziņām, sazinieties ar savu Sales.lv pārstāvi vai aizpildiet saziņas formu šeit.